GIVT (Claim Manager)

GIVT (Claim Manager)


Portfolio Description

    Opis projektu

    GIVT to system dzięki któremu pasażerowie opóźnionych lotów mogą uzyskiwać odszkodowania za te opóźnienia. Aplikacja składa się z wielu komponentów w tym inteligentnego formularza obsługującego klienta zgłaszającego problem. W dalszym cyklu życia sprawy zbierane są różne dokumenty od strony zgłaszającej sprawę, generowane są dokumenty na odpowiednim etapie sprawy, pilnowane są terminy prowadzonych spraw itp. Całość współpracuje z samouczącym się mechanizmem (ang. Machine Learning) podpowiadania szans na uzyskanie odszkodowania opierającego się na wielu różnych czynnikach z zewnątrz. Narzędzie zostało wdrożone w wielu krajach Europejskich ale nie tylko, jest w pełni konfigurowalne i możliwe do szybkiego uruchomienia kolejnego rynku. Technologie użyte w projekcie zarówno po stronie frontu jak i backendu systemu są najnowszymi trendami obecnie stosowanymi w Informatyce.

    Cechy projektu

    • rozproszona architektura systemu
    • wykorzystanie Machine Learning w procesie pozyskiwania sprawy
    • projekt oparty o środowisko Kubernetes i Cloud

    © copyright 2024. All Rights Reserved.